28 Şubat 2012 Salı

Aşk düğümü kolyem

Günaydın arkadaşlar,
Herkeslere merhaba, umarım buğün sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir gün geçirisiniz.Bugün sizlerle aşk düğümü kolyemi paylaşmak istedim.Yapımını internetteki resimlere bakarak çıkarmaya çalıştım.Bilenler varsa doğru olup olmadığını yazarlarsa sevinirim.
Gelelim Yapılışına;
Öncelikle 120 cm.iki farklı renk 3 sıra kum boncuk diziyoruz.Ben daha belirgin olsun diye siyah-beyaz kullandım.Her iki rengi misinaya dizdikten sonra tepesinden bağlıyoruz.Önce siyahı elimizle küçük d yapıp, diğer taraftaki beyazı elimize alıp yukardaki resimde görüldüğü gibi siyah boncukla yaptığımız  d'nin önce altından sonra üzerinden geçiriyoruz.
Daha sonra aynı işlemi beyazla yapıyoruz.Yalnız bu sefer beyazla küçük b yapıyoruz.Aynı şekilde önce siyahı alttan sonra beyazın üstünden atlatıyoruz.
Ve sonuç;
 umarım becerebilmişimdir.Herkese kolay gelsin:))

3 yorum:

  1. Ne diimki, benim gibi bir yeteneksiz için çok ulaşılmaz.

    Nazar değmesin.

    Kıskanç anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş,ellerinize saglık ben bu modeli hiç bilmiyordum.

    YanıtlaSil
  3. Elie sağlık. çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)