15 Ekim 2012 Pazartesi

Kahveli Muhallebi

Günü güzel bir tatlıyla bitirmek istedim...Tarifi Deryayla Lezzetlerde görünce hemen denedim .Tatlılarda krema tadına alışık olanlar için güzel bir tatlı ama ben alışık olmadığım için bu lezzeti biraz yadırgadım açıkçası ama kahveli tatlıları sevdiğim için genel olarak sevdiğim bir tarif oldu. Tariftekinin aksine ben, krema olduğu için çok yağlı olmasın diye tereyağı koymadım. Tarifin orjinali için tıklayınız.



Malzemeler

2 su bardağı süt
Yarım su bardağı krema
Yarım su bardağı un
Yarım su bardağı şeker
1 pkt vanilya
1 pkt nescafe 3ü birarada

Yapılışı

Sütü, kremayı, şekeri ve unu bir tencereye alıp muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin
Ocaktan alınca içine nescafe ve vanilyayı ekleyip karıştırın ve cuplara bölüştürün.
Soğuk servis edin.
AFİYET OLSUN...

2 yorum:

  1. değişik bir tatmış gerçektende bende bugün değişik bir tarif denedim adı papaçura arada değişiklik lazım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ellerine saglik, afiyetler olsun. haftasonunda bende bir deneme yaparim artik. paylasim icin cok tsk.

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)