21 Eylül 2013 Cumartesi

Ekmeklikten => Hobi Dolabına :)

Bir geri dönüşüm projesiyle daha karşınızdayım :) Eskiden ekmeklik olarak kullandığımız ancak mutfak dolapları yenilenince bir kenara atılan bu ekmekliğe hobi malzemelerimi koymak için ben talip oldum:)  
Ama doğruyu söylemek gerekirse bu sefer çok özenmedim. Nedenlerine gelince:
1- Aldığım boyayı hem renk hem de yapı olarak hiç beğenmedim. Üstüne damlatılan renk sarı-krem arası bir renkti ama açınca bembeyaz çıktı :( (Polisan -parlak-)
2- Bu dolabı en fazla 1-1.5 sene kullanırım muhtemelen, eee evlilik yaşım geldi artık :)
3- Puantiyeler için sünger fırça kullandım ama hiç tavsiye etmem, 3-4 defa üstünden geçmem gerekti ve yine de güzel olmadı. 
Bu nedenlerle içimdeki boyama aşkını aldı götürdü bu dolap :)




Aldığım renk odama hiç uygun olmadığı için evde bir kenarda duran su bazlı sütlü kahve boyayla üzerinden geçtim, beyaz kalan yerlere de sütlü kahve pembe puantiyeler yaptım. Bu arada ilk fotoğrafı çekerken yoga matımı kaldırmayı unutmuşum kusura bakmayın :)

Çok puantiye puantiye olmasın diye yanları beyaza boyadıktan sonra kağıt bant yapıştırıp sütlü kahveye boyadım.

Bu tarafı hiç görünmeyeceği için ve de pazartesi günü işe başlayacağım için artık bitirmem gerekiyordu bu yüzden hiç özenmedim zaten söze gerek yok belli oluyor :)


13 yorum:

  1. ne güzel olmuş çok seimli elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık takipteyim sizi bende beklerim:) http://birfiskelezzet.blogspot.com/ sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. merhaba bence gayet güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Bence çok güzel bir çalışma olmuş eski dolap gitmiş yerine şekermi şeker bambaşka bir dolap gelmiş eline emeğine sağlık...
    Bloğunu takibe aldım benim bloğumada beklerim mutlu bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil
  5. çok iyi fikir olmuş,tebrikler,ellerinize sağlık,güzel günlerde kullanmanız dileğimle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. karakteri Sıradandan özgüne dönmüş :)
    Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, gerçekten çok beğendim ellerinize sağlık. Acaba ekmekliği boyamak için, hangi boyayı tercih ettiniz? Ahşap boya mı? Başka bir şey mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Aslinda once polisan matrixle basladim ama size tavsiyem oncelikle bu tarz bir ahsap mobilya boyasi ile astar atin daha sonra da ahsap hobi boyasi kullanin hem boyamak daha kisa suruyor hem de cok daha iyi bir goruntu olusuyor. Ben hata yaptim sonradan bu yolu buldum artim boyalarimi bu sekilde yapicam :)

      Sil
  8. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  9. Elinize sağlık çok şirin,ve güzel bir dolap olmuş maşaAllah selam ve sevgilerimle

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim :)